Rinkodaros specialistai išleidžia tūkstančius pritraukdami srautą, tačiau didžioji šio eismo dalis atsimuša nepalikdami pėdsakų. Štai kur interaktyvus turinys keičia žaidimą. Viktorinos atsirado kaip viena iš efektyviausių priemonių pasyviems lankytojams paversti įsitraukusiomis perspektyvomis. Gerai sukurta švino generavimo viktorina ne tik renka el. Laiškus, bet ir sukuria individualizuotą patirtį, sukuriančią pasitikėjimą ir suteikia tiesioginę vertę.
Atlikus teisingai, viktorina veikia kaip magnetas ir filtras. Tai patraukia smalsus vartotojus ir kvalifikuoja juos pagal atsakymus. Jūs sužinosite, kas jiems rūpi, kokias problemas jie bando išspręsti ir kaip jie yra pasirengę pirkti. Savo ruožtu jie gauna pritaikytus rezultatus, produktų pasiūlymus ar įžvalgas, kurios jaučiasi aktualios ir savalaikės. Štai kaip priversti viktorinas veikti pagal jūsų švino generavimo strategiją.
Pradėkite nuo aiškaus tikslo
Kiekviena viktorina turėtų prasidėti konkrečiu tikslu. Ar bandote išplėsti savo el. Pašto sąrašą? Kvalifikaciniai klientai teikia paslaugas? Rekomenduoti produktus iš savo parduotuvės? Visi struktūra, tonas ir klausimai kyla iš jūsų siekiančio rezultato.
Pasirinkite temą, kuri atitinka jūsų verslą, ir siūlo ką nors vertingo. Mitybos treneris gali sukurti „koks jūsų žarnyno sveikatos balas?“ Nors „SaaS“ kompanija galėtų pasiūlyti „kuris darbo eigos įrankis geriausiai tinka jūsų komandai?“ Tikslas yra sukelti smalsumą ir nukreipti vartotoją į jūsų pateiktą sprendimą.
Venkite bandyti padaryti per daug su viena viktorina. Jei renkate klientus, sutelkite dėmesį į patrauklios, žemos trinties patirties kūrimą. Išsaugokite sunkią kvalifikaciją ar pardavimo vėliau piltuve.
Dizaino klausimai, atskleidžiantys ketinimus
Puikūs viktorinos klausimai daro daugiau nei pramogos. Jie atskleidžia ketinimus, pageidavimus ir iššūkius. Užduokite klausimus, kurie padeda segmentams, atsižvelgiant į poreikį ar elgesį. Tai daro jūsų tolesnius pranešimus tikslingesnius ir jūsų rekomendacijas tikslesnes.
Pradėkite plačiai, tada susiaurinkite. Pavyzdžiui, odos priežiūros viktorina gali prasidėti nuo amžiaus grupės ar odos tipo, tada pereiti prie įpročių ar rūpesčių. Naudokite aiškią ir pokalbių kalbą. Venkite techninio žargono ar per daug komplikuotų atsakymų pasirinkimų.
Laikykite srautą intuityviai. Apribokite viktorinas iki šešių iki dešimties klausimų. Norėdami greičiau užbaigti, naudokite atsakymus į atsakymus. Kai aktualu, naudokite loginį šakojimą, kad viktorina prisitaikytų pagal ankstesnius atsakymus. Tai daro patirtį jaustis asmeniškesnę ir patrauklesnę.
Siūlykite rezultatus, kurių verta prekiauti
Niekas nenori atsisakyti savo el. Pašto adreso dėl kažko bendro. Viktorinos rezultatas turi jaustis vertingas, asmeniškas ir savalaikis. Čia daugelis rinkodaros specialistų praleidžia ženklą. Venkite neaiškių ar konservuotų rezultatų. Vietoj to, suriškite rezultatą tiesiogiai su vartotojo atsakymais.
Pvz., Jei kas nors pasirinks kūno rengybos viktoriną ir pasirenka „ribotą laiką treniruotis“, rezultatas gali būti kuruojama 15 minučių rutina, turinti galimybę ją atsisiųsti. Produktų verslui rezultatai gali apimti pritaikytus produktų paketus, palyginimo diagramas ar pradinį vadovą.
Naudokite šią akimirką, kad suteiktumėte vertę, ir atidarykite duris ateityje bendrauti. Nustatykite pasirinkimą kaip viktorinos tęsinį, o ne barjerą. „Gaukite suasmenintą planą el. Paštu“ veikia geriau nei „Prisiregistruokite į mūsų informacinį biuletenį“.
Įsitraukite į patirtį
Laikas yra svarbus. Nelaukite, kol galėsite paprašyti kontaktinės informacijos. Prieš rodydami rezultatus, raginkite vartotoją savo el. Pašto adresu, kai jų smalsumas yra didžiausias. Laikykite trumpą formą: Vardas ir el. Paštas dažnai būna pakankami.
Priversti jaustis natūraliai. Naudokite kalbą, pavyzdžiui, „Kur turėtume siųsti jūsų rezultatus?“ Arba „Norite savo pasirinktinio plano kopijos?“ Tai sustiprina mintį, kad forma yra patirties dalis, o ne rinkodaros griebtuvas.
Prireikus pridėkite paskatą. Nuolaidos, atsisiunčiami vadovai ar išskirtinė prieiga gali padidinti pasirinkimo įkainius. Tiesiog įsitikinkite, kad pasiūlymas susijęs su viktorinos tema. Aktualumas skatina pasitikėjimą, o pasitikėjimas padidina konversijas.
Segmentas ir puoselėjimas remiantis atsakymais
Tikroji švino kartos viktorinų galia atsiranda po pateikimo. Kiekvienas atsakymas suteikia įžvalgų, kurias galima panaudoti norint pritaikyti jūsų rinkodarą. Norėdami sukurti žymes ar segmentus savo el. Pašto platformoje, naudokite viktorinos atsakymus.
Nustatykite automatizuotas puoselėjimo sekas pagal vartotojo viktorinos kelią. Tas, kuris pasirinko „pradedantiesiems“, gali gauti patarimų, o kažkas, kuris pasirinko „pažengusį“, gali pamatyti produktų palyginimus ar demonstracinius rodiklius. Toks segmentacija padidina atvirų tarifų, paspaudimų ir galiausiai konversijų.
Nepamirškite tolesnio laiko. Pirmasis el. Laiškas turėtų būti iškart po pateikimo. Tai turėtų apimti jų rezultatą, šiltą įvadą į jūsų prekės ženklą ir minkštą CTA, kad būtų galima tyrinėti toliau. Tolesni el. Laiškai gali remtis tuo impulsu su atitinkamu turiniu ar pasiūlymais.
Stebėkite, kas veikia, ir patobulinkite
Viktorina nėra baigta, kai tik ji tiesiogiai. Reguliariai stebėkite našumą. Pagrindinės metrikos apima viktorinos užbaigimo greitį, pasirinkimo normą ir konversijos rodiklį iš viktorinos laidų. Aukštas konkretaus klausimo kritimas? Perverkite tai. Mažos OPT-ins? Peržiūrėkite savo rezultato kopiją arba pasirinkimo padėties nustatymą.
Išbandykite skirtingus pavadinimus, viršelio vaizdus ir CTA. Net maži pakeitimai, pavyzdžiui, pertvarkymo klausimai ar mygtuko keitimo tekstas, gali pastebėti skirtumą įsitraukiant. Periodiškai atnaujinkite rezultatus, kad jie būtų nauji ir įtraukiami į pakartotinius lankytojus.
Taip pat galite naudoti viktorinos duomenis, kad patobulintumėte kitas rinkodaros dalis. Jei pastebite atsakymų tendencijas, šios įžvalgos gali formuoti jūsų turinio strategiją, produktų pasiūlymus ar taikymą skelbimui.
Apvynioti
Viktorinos yra viena universaliausių įrankių rinkodaros įrankių rinkinyje. Jie pritraukia dėmesį, renka duomenis, suasmenina patirtį ir paverčia lankytojus į visus potencialiais klientais, nesijaudindami. Projektuojant tikslą ir atlikdami protingą segmentavimą, švino generavimo viktorina gali tapti keičiamu varikliu augimui. Kai pastatytas apgalvotai, jis suteikia vertę iš abiejų mainų pusių.