Kodėl novatoriškos idėjos nesugeba sukelti ilgalaikio poveikio

Organizacijoms reikia naujovių kaip pagrindinio konkurencinio pranašumo šiandieninėje verslo aplinkoje. Sparčiai besikeičiančiame pasaulyje prisitaikymas nėra neprivalomas-jis yra būtinas išgyvenimui. Daugelis organizacijų ir toliau veikia pasenusius metodus, kurie leidžia lyderiams priimti visus sprendimus priimti ar atmesti naujas idėjas. Sprendimų priėmimo procedūrų praktika apsaugo stabilumą, tačiau neleidžia pasiekti šiuolaikinių sprendimų, kurių reikalauja klientai ir rinkos.

Istorija pateikia tiesioginius įrodymus, kaip elgtis toliau. Fotografijos pramonės lyderis „Kodak“ atsisakė priimti skaitmeninius fotoaparatus, nes, jo manymu, šis žingsnis sugadins savo filmų operacijas. Mobiliųjų telefonų pramonės lyderė „Nokia“ nesugebėjo prisitaikyti prie išmaniųjų telefonų technologijų, dėl kurių visiško rinkos išnyko. Abi bendrovės parodo, kaip tradicinių organizacinių sistemų išlaikymas neleidžia organizacijoms žengti į priekį. O kas, jei, užuot taikę „vienam tinkantį“ metodą, jie pritaikė novatoriškus sprendimus, kad patenkintų unikalius rinkos poreikius ir vietinius mąstymo būdus?

Pokyčių valdymo strategija: Lewino modelio atšaka: pasiruošimas pokyčiams

1 žingsnis: atjunkite – pasiruoškite pokyčiams

Inovacijų kultūros priėmimas susijęs ne tik su naujomis technologijomis, bet ir apie naujos mąstysenos kūrimą organizacijoje. „Lewin Change“ modelis (1947) pateikia pagrindinę sistemą, skirtą inicijuoti pokyčius, pirmiausia nustatant problemas ir tada suprantant jas prieš kuriant sprendimus.

Lyderiai turi sukurti aplinką, kurioje darbuotojai galėtų aptarti naujas technologijas, tuo pačiu atvirai dalijantis organizaciniais iššūkiais. Svarbu kreiptis į baimes – darbuotojai turi pamatyti, kad pokyčiai gali sukelti augimą ir konkurencinį pranašumą. To pavyzdį galima pamatyti, kai „Microsoft“ pertvarkė savo korporacinę kultūrą pagal Satya Nadella, pereidama iš „žinomo viso“ prie „mokykitės visa“ požiūrio, kuris integruotas naujovėmis į įprastas operacijas.

2 žingsnis: pakeitimas ar judėjimas

Dabar, kai visi buvo pasirengę, laikas įmonei veikti. Sprendimų priėmėjai turėtų vadovauti veiksmams; Tačiau visi turi būti įtraukti. Mokymas ir palaikymas kartu su atviru vadovų ir darbuotojų dialogu turėtų būti lygus.

„Netflix“ yra pagrindinis eilutės pavyzdys. Tai prasidėjo kaip DVD nuomos įmonė, tačiau iškart ėmėsi naujos, novatoriškesnės srautinio perdavimo ir turinio gamybos technologijos. Priešingai, „Blockbuster“, dominuojantis žaidėjas iš kitos pusės, laikėsi senosios nuomos technologijos ir bankroto. Taigi verslo taupymas ir augimas priklauso nuo to, ar tinkamu momentu pereisite nuo naujovių.

3 žingsnis: pertvarkykite – virkite naujuoju normaliu

Paskutinis žingsnis daro pokytį nuolatiniu. Naujovės yra integruotos į kasdienę praktiką ir nėra vienkartinis projektas. „Google“ pokyčių iniciatyva leido darbuotojams naudoti 20 procentų savo darbo laiko savo projektams, kurie padėjo pagrindą kurti „Gmail“ ir „Google Maps“.

Kitos įmonės gali tęsti šią veiklą, pavyzdžiui, reguliariai susitikti su savo komandomis, norėdamos pasidalyti naujomis idėjomis ir sekti pažangą, kad būtų užtikrinta patobulinimai ir gali atsisakyti senų įpročių.

Inovacijų pranašumai

Darbuotojai jaučiasi vertinami: pereidami nuo darbo pagrindu pagrįsto darbo iki problemų sprendimo, darbuotojai įgauna nuosavybės ir pasididžiavimo jausmą. Tai, savo ruožtu, skatina didesnį kūrybiškumą ir naujų idėjų generavimą.

Stipresnė konkurencija: novatoriškos įmonės išlieka konkurencingos. „Apple“ yra pavyzdys, kurdamas „iPhone“ ir nustatant pasaulinius standartus. „BlackBerry“ neatsiliko nuo jutiklinio ekrano telefonų ir netrukus prarado rinką.

Inovacijų kliūtys

Į pokyčių baimė: daugeliui žmonių patinka tai, ką jie žino, ir alternatyvūs darbo režimai susiduria su savo stereotipu.

Kultūrinė ir kartų atskirtis: Įvairios kalbos, amžiaus grupės ir kultūrinės pažiūros gali kliudyti pokyčiams.

Išvada

Norint patekti į įmonės kultūrą, reikia padaryti keletą dalykų, tačiau tai yra daug daugiau nei įrankiai; Tai mintyse. Lewino pokyčių modelis paaiškina, kaip kovoti su pasipriešinimu norint gauti priėmimą, todėl tvarios naujovės tampa kasdienine tikrove.

Pamokos aiškios. „Netflix“, „Microsoft“, „Apple“ ir „Google“ yra valios pavyzdžiai, kuriuos reikia pritaikyti ir judėti toliau. „Kodak“, „Nokia“ ir „Blockbuster“ parodo, kas nutinka, kai įmonės laikosi senų būdų.

Galų gale naujovės nėra kažkas, kas padaryta vieną kartą. Verslo pertvarka yra dinamiškas, amžinas atsiradimas, reikalaujantis, kad įmonės išliktų konkurencingos, adaptyvios ir prieš ateityje.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -